Sunday, January 8, 2012

Bangkok

Bangkokis maandusime 29 november 2011 kell 6.30 õhtul. Viisadega läks piiril suhteliselt ruttu,kuna rahvast oli suht vähe järjekorras.Viisa maksis 1000 bahti s.o. umbes 25 eurot ja raha sai vahetada kohe sealsamas. Meil oli endal igaks juhuks Eestis Davidis viisa raha ära vahetatud.Kurss muidugi Eestis natuke kehvem,kui kohapeal vahetada.
Lennujaamas otsisime kohe üles rongijaama,ostsime piletid ja sõitsime rongiga kesklinna Sukhuvmit road rajooni,kus meil paar hotelli oli valmis vaadatud.
Esimene mulje rongist väljudes oli päris huvitav. Hull läitsak ja tohutu kaos liikluses.Et üle tee saada,pidid põiklema motorollerite ja autode vahel. Samuti riivas silma räpasus.Samuti oli paljude hotellide ees näha liivakottide hunnikuid. Oli ju seniajani paljudes Bangkoki eeslinnades üleujutus hävitustööd tegemas.
Jalutasime mõni kilomeeter ja jõudsime Ambassador Hotel Bangkoki http://www.agoda.com/asia/thailand/bangkok/ambassador_hotel_bangkok.html
Seal aga selgus,et Agodas välja reklaamitud 1400 bahti kahese toa eest tahetakse nüüd 2000 bahti.
Ei aidanud ka receptioni naisele arvutist 1400 bahtise hinna näitamine. Ta jäi endale kindlaks.
Jonni pärast lasime sealt hotellist jalga ja jalutasime edasi.
Peagi astusime sisse järgmisse hotelli (nime ei mäleta) ja seal kordus sama pull. Agoda hind netis tunduvalt odavam,kui kohapeal. Kauplesime hinda,kuid sama ikka ei saanud,mis netis üleval. Aga kuna kell oli juba ligi 12,siis võtsime 2 magamistoaga sviidi mingi 3000 bahti eest (umbes 75 eurot). Käisime kähku pesemas ja tormasime linna peale jalutama:) Juhuslikult jäi ette mingi tänav,kus Tai naised mehi jahtisid. Naised haarasid käest kinni ja muudkui tahtsid sind ära vedada :) Päris harjumatu kogemus.
Istusime ühes tänavabaaris pukkidele,tellisime süüa ja kohalikku õlut ning jälgisime Bangkoki öist tänavamelu.

Kuna tavalised naised Tais väga ilusad ei ole Eurooplase jaoks :)võtsime takso ja sõitsime ladyboysid vaatama. Silom või Nana Plaza oli koha nimi. No seal oli hoopis teine lugu. Mehed olid ennast nii ilusateks naisteks teinud,et karp jäi lahti :) Ja eriti pealetükkivad olid :) Jalutasime seal veidi ja siis otsustasime tänase pika päeva lõpetada.Hotelli poole minnes aga teatul asjaoludel plaanid muutusid ja tee pealt sai veel joogid sebitud ja pidu jätkus meil oma sviiidis hommikul kella 4-ni :)
30 nov ärgates oli kõige toredam see,et mingit väsimust ega pohmakat ei olnud :) Äge kliima!
Võtsime mingis kohvikus söögid ja läksime linna peale jalutama. Jalutasime ja istusime veel mõnes välibaaris.
Otsustasime,et Bangkok pole ikka see,mida siia uudistama tulime. Sõitsime taksoga rongijaama(Hualamphong). Krt unustasin oma telefoni vist takso tagaistmele :( Igatahes olin oma telefonist ilma.(mingis mõttes oli hea rahulik-2 nädalat keegi ei helistanud ja ise eriti netis ka ei käinud :) Eemal tsivilisatsioonist ja kodumaa muredest.)
Taksosõit on ka siin omaette kunst.Kui taksojuhil on taksomeeter ja ta selle sisse lülitab,sis on takso hind imeodav.Mingi 50 bahti eest(1,25 eur) saime mingi pool tundi mööda linna tiirutada. Aga kui nad ise hinna ütlevad ja taksomeetrit sisse ei lülita,oleks olnud sama trip mingi paarsada bahti. Summad küll väiksed,kuid kohapeal olles on raha numbrid nii suured,et harjud juba kauplemisega ära ja tahad automaatselt kõike imeodavalt saada:) Hiljem,Eestis olles tundub see euroga võrreldes nii tühine summa,mille üle alles Tais hullult kaubeldi.Kõik on maailmas suhteline!
Bangkoki raudteejaamas ostsime kombi piletid öörongigaSurat Thani + bussiga Krabile. Kokku 968 bahti.