Thursday, January 5, 2012

Seiklused Taimaal ja Malaisias.

2011a oktoobris pakkus Estravel ainult kolme päeva jooksul Etihad Airlinesi  uskumatult soodsa hinnaga lennupileteid Taimaale ja Malaisiasse. Tekkis hull tahtmine Eestimaa kõledast sügisest sooja mere äärde pikutama minna.Kiirelt sai helistatud mõnele söbrale.Kaks olid kiirelt nõus(Elis ja Elmer),kaks sõpra (Reijo ja Ints) vaagisid veel mõtet 24h. Kartus oli,et Bangkokis on üleujutused ja turistidele ei soovitatud sinna minna.
Õnneks suutsin ikka mehed ära rääkida ja asi oligi otsustatud :)
Piletid maksid kokku kõigest 380 eurot.  Uskumatu!!!
28. nov  Tallinn-Praha  ja
              Praha- Abu Dhabi lendas Czech Airlines.
              Abu Dhabi-Bangkok  Etihad Airlines
ja tagasi 13.dets
             Kuala Lumpur-Abu Dhabi-Milano   Etihad Airlines
             Milano-Riga   Ryanair
28.novembril 2011 istusime siis 5 kesi lennukile ja reis algas.Joped jätsime Tallinnasse maha,sest ei soovinud seda ju soojal maal 2 nädalat kaasas kanda.Üldse oli mul kaasas ainult üks väike seljakott,kus sees ainult mõni paar pesu,paar särki,lühikesed püksid,plätud ja pesemistarbed.Kõik vajalikud riided saab ju kohapealt osta:)
Prahasse jõudsime viperusteta.Lennuaeg oli 2h ja 20 minutit. Lennuk oli rahvast päris täis. Kuna Prahas oli kaahe lennu vahel 8 tundi aega,läksime bussiga lennujaamast kesklinna jalutama. Väljas oli sooja +6 ja kuna olime jätnud oma joped maha Tallinnasse oli päris külm linnas jalutada. Praha vanalinn oli aga fantastiline! Lossid,kirikud,väljakud,sillad-kõik oli väga väga ilus. Minu arvates Tallinna vanalinnaga ei anna võrreldagi. Kõik oli kordades suurem,ilusam ja võimsam. Väga kihvt oli ka jõululaat ühel vanalinna platsil.
Kuna meil oli suht külm,siis valisime vanalinnas ühe kohaliku restorani ja veetsime seal paar tundi.Sõime ja jõime Tsehhi õlut.Lennujaama tagasi sõitsime jälle kohaliku liinibussiga.
Lend Praha-Abu Dhabi kellaajaliselt 22.35-7.30  kulges ka kenasti. Lennuk oli päris tühi. Mingi 20% istmetst oli vaid hõivatud.
Seepärast hõivasin üksinda terve kolmese pingirea ja magasin seal enamuse 6 tunnisest lennust.Kogu aeg võiks niimodi istmetel laiutada saada.Siis oleks lendamine väga tore.
Kuna Abu Dhabi pidime jõudma hommikul 7.30 õnnestus lennuki aknast näha hommikust päiksetõusu. Päris huvitav.Teistmoodi,kui maa pealt vaadates.
Maandumisel midagi väga vaadata ei olnud. Igal pool kõrb ja kõrb. Ja siis korrapärased majade rivid ja kiirteed. Ja rohelist on ainult ümber majade ja kiirteede vahel. Siiski on Abu Dhabis rohelust ikka tunduvalt rohkem,kui Egiptuses.

Huvitaval kombel on kõige sirgjoonelisem tee Prahast Abu Dhabi  üle Bagdadi ehk Iraagi,kuid millegipärast teeb lennuk oma lennul sisse väikse haagi ja lendab piki Saudi Araabia ja Iraagi vahelist piiri.Ei tea,miks see nii on.Turvalisuse pärast äkki.
Abu Dhabi lennujaamas oli kahe lennu vahel ainult 2 tundi.Lennujaamas oli palju halattides mehi ja tasuta internetiga arvuteid,mida turistid ka usinalt kasutasid.Ja silma jäi,et vähemalt pooltel oli facebooki lehekülg lahti :) Popp sait vist.
Edasi lendasime juba maailma parimate lennufirmade hulka kuuluva Etihad Airlinesiga. Lennukid on uued ja moodsad. Stujardessid ilusate mütside ja rättidega naised igasugustest riikidest. Meid teenindas vene nimega stujardess ja nagu hiljem selgus ka Venemaalt pärit.
Lennukis oli igal reisijal eesistuja seljatoe sees olev telekas,kust sai valida igasuguseid filme,seriaale,sporti,mänge,muusikat jne. Nii et igav ei hakka. Samas oli lennuk pilgeni täis ja suht ebamugav oli magada. Jalaruumi vähe.Lennu pikkus oli 7.50  Päris karm. Oled just magama jäänud,kui tuuakse süüa.Siis jälle tukastad ja pakutakse juua ja mingeid snäkke. Siis jälle süüa. Rahu ei saanudki :)