Wednesday, January 25, 2012

Krabi

Krabil jalutasime veidi linnas ja läksime esimesse ettejuhtuvasse kohta sööma.Koha nimi oli vist Gecko. Söögikohast väljudes jäi silma kohe mingi Guesthouse silt ja suunav nool. Jalutasime siis nurgataha ja leidsime ennast peagi tagasihoidliku Guesthouse Area 51 receptionist. Kuna Bangkokis oli hotelli leidmisega probleeme otsustasime kohe esimese ööbimiskoha ära võtta. Koht oli ka väga tagasihoidlik :) ,kuid kuna me erilised pirtsud polnud,sis sobis küll. Hind oli ulme :)  Kahene ja kolmene tuba kokku oli hinnaks 3,5 eurot nägu :) Mu elu odavaim hotell.Toauks käis tabalukuga lukku,dusiruumis oli ainult voolik,kust tuli leiget vett,WC oli küll meile harjumuspärane pott,kuid vett sai peale lasta voolikust,mis poti kõrval põrandal vedeles. Aga muidu polnud hullu :)

Ja naljakas oli veel see seal toas,et igasugused paksud elektrikaablid jooksid läbi toa. Üldse see Tai elektrisüsteem ajab naeru peale.Mingit korda pole.Igaüks veab oma kaabli sealt,kust aga tahab.Tohutud kaablite metsad on linnades postide otsas ja seinte külje.
Edasi otsustasime kohe rollerid rentida ja Taimaad uudistama minna.Võtsime viiepeale 3 rollerit.Mina kimasin Elmeriga,Reijo Intsuga ja Elis üksinda. Rollerirent oli 5 euri päev.
Küsisime kohalikelt,kuhupoole mõni Beach jääb ja asusime teele. Pidime mingi 20 km maha sõitma,enne kui Ao Nang Beachile jõudsime. Rand oli peaaegu inimtühi ja me sõitsime mööda randa pikalt edasi.

Lõpuks otsustasime ühe pisikese saare vastas esimest korda ujuma minna. Vesi oli nii kuum,nagu vannis :) Kahju,et kraadiklaasi ei olnud. Lausa kuum oli. Pakun,et +37C.  Vesi oli pikalt-pikalt ainult nabani ja päike oli selle nii kuumaks kütnud.Elus polnud nii kuumas vees ujunud.
Tagasiteel jäi Ao Nangis tee peale mingi hilbu ja liha-kalaturg. Päris vägev.Igasuguseid mereelukaid müüdi. Aga euronõutest polnud müüjad küll elus kuulnud :) Kogu värske liha-kala haises ja hulgaliselt kärbseid jalutas mööda müüdavat kraami. Vahetevahel küll müüjad spets lehvikutega neid eemale peletasid.
Tagasiteel einestasime veel ühes mereäärses maalilises söögikohas. Söömine iseenesest pole sellistes kohtades kallis-nii umbes meie hinnaklassi-,kuid õlu on tunduvalt kallim,kui meil kodus.Aga kuna mingi hea vürtsika tai toidu kõrvale on imehea õlut rüübata,kujunesid ikka meil söömaskäigud 300-400 bahti (8-10 eurot) kanti. Praegu kodus olles,tundub see normaalne,kuid Taisse seljakotiga reisima minnes lootsime ikka odava maa eest leida :)
Koduteel hotelli,sorry guestouse,hakkas vihma sadama ja etterutates öeldes,esimest ja viimast korda reisi jooksul,sadas terve õhtu ja pool ööd ka.See lõi meil õhtused plaanid sassi.Tahtsime minna ööturule.Õhtul jalutasime siiski veel veidi vihmaga mööda linna ja siis oma odavasse guesthouse tagasi.
Kuigi loodus oli fantastiline,siis Krabi meile erilist muljet ei jätnud ja otsustasime järgmise päeva pealelõunat Phi Phile edasi liikuda.Hommikul tegime veel mõned tiirud roööeritega linnapeal ja pildi Krabil krabi kuju juures.

Oma Guesthouse tädi käest tellisime ühe otsa reisi takso+paat Phi Phile. Hind 300 bahti nägu.Üldse sai igal pool ikka odavamalt tripitud,kui ametlikult hind väljas oli. Pidi ainult veidi kauplema.
Taksobuss tuli kohale ja korjas veel tee peal hotellidest bussi täis ja viis meid Krabi Town sadamasse.